חדשות

באייר משיקה אפליקצית סמרטפון חדשה לקסרלטו

האפליקציה החדשה כוללת מידע אודות כל האינדיקציות לקסרלטו, הקריטריונים בסל התרופות, התאמת מינונים (למניעת שבץ בחולי AFולטיפול ב-DVT) , ערוץ שאלות ותשובות– ועוד

05.06.2013, 09:08

חברת באיייר ישראל השיקה לאחרונה אפליקציה למכשירי הטלפון החכמים הסלולריים (סמארטפון) לתרופה נוגדת הקרישה – קסרלטו. האפליקציה החדשה, המבוססת על אתר התרופה, כוללת בין השאר מידע אודות כל האינדיקציות לקסרלטו, הקריטריונים בסל התרופות, התאמת מינונים (למניעת שבץ בחולי AFולטיפול ב-DVT) , מידע אודות מעבר מVKA לקסרלטו (ולהיפך), מעבר מנוגדי קרישה פראנטרלים, מידע מיוחד אודות אוכלוסיות בעלות סיכון מוגבר לדמם, מה לעשות במקרה של אירוע דמם בחולה המטופל בקסרלטו, בדיקות קרישה, תקציר עלון לרופא – ועוד.
מחברת באייר ישראל נמסר: "זיהינו כי הרופאים מחפשים יותר ויותר מידע תרופתי מקצועי באמצעות מכשירי הטלפון החכמים והטבלטים, ועל כן היה זה אך טבעי לפתח עבורם את האפליקציה החדשה לאתר האינטרנט שהושק זה מכבר. אנחנו בטוחים כי האפליקציה תשמש רופאים רבים ותהווה עבורם מקור מידע אמין, חשוב ובעיקר זמין".

באייר משיקה אפליקצית סמרטפון חדשה לקסרלטו

קסרלטו (החומר הפעיל ריברוקסבאן) הוא נוגד קרישה חדשני, בעל פעולה מהירה לצד פרופיל מנה-תגובה הניתן לחיזוי, בעל זמינות ביולוגית גבוהה, הניטל ללא צורך בניטור תפקודי קרישה. כמו כן, פוטנציאל התגובות הבין תרופתיות, והתגובות עם מזון, הוא מוגבל יותר מזה של קומדין.

קסרלטו הוא נוגד הקרישה החדש היחיד הניטל פעם ביום למניעת שבץ בחולי פרפור עליות
קסרלטו מאושר לשיווק בלמעלה מ- 100 מדינות ברחבי העולם; המוצר הושק בהצלחה על ידי Bayer HealthCare בלמעלה מ- 75 מדינות ובישראל אף כלול בסל התרופות למניעת פקקת ורידים תסחיפית בחולים בוגרים לאחר ניתוחים אלקטיביים להחלפת ירך או ברך. התוויה נוספת הרשומה בארץ אך כלולה רק בחלק מהביטוחים המשלימים היא טיפול ב DVT ומניעת הישנות של DVT ו- PE לאחר DVT חריף.
האפליקציה החדשה ניתנת להורדה בחינם. עם לחיצה עליה, יש לשמור את סימן הצלמית במסך הבית, לגלישה ישירה אליה.

ניתן להוריד את האפליקציה ישירות מכתבה זו בפתיחתה מהטלפון הנייד, והקלקה על הלינק

נושאים קשורים:  חדשות,  קסרלטו
תגובות