• יו"ר: פרופ' חגי לוין
  • מזכיר האיגוד: ד"ר ערן קופל
  • גזבר: פרופ' נדב דוידוביץ'
  • חברת ועד: ד"ר מאיה לבנטר-רוברטס
  • חברת ועד: ד"ר מיכל ברומברג
  • ועדת ביקורת: ד"ר עמוס מור, פרופ' אילנה בלמקר, פרופ' ליטל קינן בוקר
מינויים

ד"ר איתן וירטהיים נכנס לתפקידו כמנהל המרכז הרפואי רבין

עם כניסתו לתפקידו החדש אמר ד"ר וירטהיים שעד כה שימש כמנהל בית החולים מאיר בכפר סבא: "אני שמח לחזור הביתה, למקום שבו התחלתי את דרכי כרופא"

ד"ר איתן וירטהיים, מנהל המרכז הרפואי רבין

ד"ר איתן וירטהיים נכנס לתפקידו כמנהל המרכז הרפואי רבין – בתי החולים בילינסון והשרון – של שירותי בריאות כללית. עם כניסתו לתפקידו החדש אמר: "אני שמח לחזור הביתה, למקום שבו התחלתי את דרכי כרופא". הוא מחליף בתפקיד המנהל את ד"ר ערן הלפרן.

ד"ר וירטהיים, מומחה ברפואה פנימית, סיים לימודי רפואה באוניברסיטה העברית בירושלים ויש לו גם תואר שני בהצטיינות במינהל מערכות בריאות מבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב.

הוא התמחה במחלקה פנימית א' ב"בילינסון" ובהמשך היה סגן מנהל בית החולים ומנהל בית החולים השרון. היה ראש אגף הרפואה בחטיבת בתי החולים של ה"כללית" ועתה מגיע לנהל את "בילינסון-רבין" לאחר שבתפקידו האחרון כיהן כמנהל בית החולים מאיר בכפר סבא.

תחת ניהולו זכה "מאיר" בפרס בית החולים המצטיין של שירותי בריאות כללית בשנים 2016 ו-2018 ובפרס שר הבריאות על מודל חלוצי בישראל של שירות מידע. הוא קידם את המחקר והחדשנות בבית החולים והפך אותו למוביל בכל המודלים הלאומיים של משרד הבריאות לתמרוץ בתי החולים. כמו כן, פיתח שירותי רפואה ומרכזי מצוינות ב"מאיר" וקידם תכניות בינוי, התחדשות, והצטיידות בטכנולוגיות מתקדמות.

נושאים קשורים:  ד"ר איתן וירטהיים,  המרכז הרפואי "רבין",  בית החולים "בילינסון",  בית החולים השרון,  חדשות,  מינוי
תגובות
אנונימי/ת
11.03.2019, 23:37

קיים מחסור גדול ברופאים מומחים ברפואה הפנימית: נראה לי עדיף שהמנהל החדש של מרכז רבין יניח לאחרים לעסוק בניהול וישתבץ כרופא במחלקה הפנימית ובכך יתרום הרבה יותר לרפואה הציבורית.

אנונימי/ת
11.03.2019, 23:45

רעיון גדול.
ומה תגובתו של המנהל החדש עצמו ?

אנונימי/ת
14.03.2019, 13:47

לא בטוח שזאת עצה כ"כ טובה.למי שלא בקי בנושא הרופא הנ"ל לא בדק ולא טיפל בחולים כבר שנים רבות.לגביי תפקודו והצלחותיו הדעות קצת חלוקות.אין ספק שבנושאים כלכליים הוא זוכה לציונים גבוהים בעיקר ממרכז קופת חולים.לגביי קידום מחקר, ונושאים רפואיים קצת פחות.

אנונימי/ת
12.03.2019, 02:33

זה המנהל שהעביר מידע לרן רזניק בכדי שיפרסם בעתונות
הכפיש שמם של רופאים בכירים
בגללו דר דקל מביהח השרון התאבד
הומו זבל
בכללית יודעים לשמור על שכאלה

אנונימי/ת
12.03.2019, 09:15

אני מסכים איתך. עם זאת, זה שאתה מכניס העדפות מיניות לטיעונים שלך - מראה שאתה סטרייט חשוך עם דעות שמטילות בספק את ההתאמה שלך לטפל באנשים. בתור הומו לא זבל לא הייתי רוצה לפגוש אותך - לא בתור עמית למקצוע ולא בתור מטופל. בטח שזה שלא מחזק את הטיעונים שלך. מאחל לך שיום אחד תתקדם למאה ה- 21. הפרוגנוזה שלך לא מזהירה - אבל לפעמים קורים ניסים.

דר. ורטהיים , ברכות לרגל מנוייך למנכ"ל המרכז הרפואי רבין עלה והצלח.
פרופ' מתי שקלאי