מינויים

מונתה מנהלת חדשה למכון האונקולוגי במרכז הרפואי קפלן

פרופ' אלה עברון, מומחית באונקולוגיה וחוקרת פעילה במחקר קליני ומעבדתי, מונתה לתפקיד | מחליפה את ד"ר נעה אפרת בן-ברוך שניהלה את המכון יותר מ-14 שנים

פרופ' אלה עברון, מנהלת המכון האונקולוגי בבית החולים קפלן. צילום: גלעד שעבני שופן

פרופ' אלה עברון מונתה על ידי הנהלת המרכז הרפואי קפלן לתפקיד מנהלת המכון אונקולוגי של בית החולים, ומחליפה את ד"ר נעה אפרת בן-ברוך שניהלה את המכון זה יותר מ-14 שנים.

פרופ' עברון היא בוגרת בית הספר לרפואה באוניברסיטת באר שבע, בעלת ניסיון רב כמומחית באונקולוגיה. במהלך הקריירה שלה שימשה כמנהלת יחידת סרטן השד בבית החולים אסף הרופא וכן זמן קצר כמנהלת יחידת סרטן השד במרכז הרפואי איכילוב-תל אביב.

פרופ' עברון הינה פרופסורית ב"הדסה", האוניברסיטה העברית. היא משמשת כחוקרת פעילה במחקר קליני ומעבדתי, שותפה לכתיבת 50 מאמרים, מרצה ומלמדת סטודנטים ומתמחים וכן משתתפת פעילה בכנסים ישראלים ובינלאומיים.

פרופ' אלה עברון מסרה עם מינויה: "אני נרגשת לקבל לידי את הניהול של המכון האונקולוגי ב'קפלן', שלו מוניטין של מכון מקצועי, איכותי ומוביל בתחום הטיפול האונקולוגי ברמה הארצית. אני שמחה לעמוד בראש המכון יחד עם הצוות המוביל שלו ובכוונתי לפעול לקידום הפעילות הקלינית והמחקרית".

ד"ר שרית אבישי אלינר, מנהלת המרכז הרפואי קפלן והמרכז הרפואי גריאטרי שיקומי הרצפלד: "אני סמוכה ובטוחה שפרופ' עברון תמשיך להוביל את המכון להישגים נכבדים. הניסיון הרב שהיא מביאה איתה, הן ברמה הניהולית והן ברמה המקצועית, מבטיח את המשך הצלחתו של המכון להביא טיפולים חדשניים ומקצועיים עבור כלל המטופלים. בהזדמנות זו אבקש להודות ולהוקיר את פועלה של ד"ר נעה אפרת בן ברוך בניהול המכון האונקולוגי ב-14 השנים האחרונות. תרומתה לקידומו והפיכתו למוקד מצוינות לא תסולא בפז".

נושאים קשורים:  ד"ר שרית אבישי–אלינר,  ד"ר נעה אפרת בן ברוך,  פרופ' אלה עברון,  בית החולים קפלן,  אונקולוגיה,  מינוי,  חדשות
תגובות
16.07.2021, 14:40

בהצלחה רבה בתפקיד החשוב
מאניטה וחיים

הצלחה רבה לפרופ׳ עברון

בהצלחה אלה